Legnépszerűbb termékcsoportok

 
 

              Tisztelt Megrendelő !

 

  A megrendelt árút csak a webáruházban, pontosan kitöltött felületi megrendelő után,és az ezt követő

telefonos eggyeztetést , e-mail visszaigazolást követően,tudjuk Önökhöz eljuttatni.Az  alábbi módokon

 és árakon. Postai úton és Futárszolgálaton keresztül, 72 órán belül házhoz szállítjuk.

A futárszolgálattal van lehetőség a cím eggyeztetésre, ha a megrendelő,pl nap közben nem tartózkodik a megadott címen.

Természetesen van mód a fióktelepeinken az árú személyes  átvételére így azt nem terheli a szállítási költség.

 A megrendelt áruról minden esetben számlát állítunk ki, a számla fizetés módját a megrendelő választhatja 

webáruház megrendelői felületén. pl:előre utalás , kp , utánvét, fizetés a futárnak.

Előre utalás esetén a következő számla számra utalhat:  OTP BANK:

                                                   11749039-20092744

                        adószám:            20656555-2-20

Ha a megrendelt árú értéke:     0 - 10.000 Ft ig  1500 Ft szállítási költség

                                                  10.000- 15000 ig  1000 Ft szállítási költség

                                                   15.000 Ft -tól   ingyenes , 30 kg  súlyhatárig.

 Amennyiben a csomag súlya meghaladja a 30 kg- ot , a futárcég díjszabása alapján állítjuk ki a szállítási költségszámlát a megrendelt árú értékével együtt.

                                                  30 kg - tól - 50 kg ig   plussz, Bruttó 2000 Ft ,költséget jelent.

Egy csomag súlya nem haladhatja meg az 50 kg-ot , és a 0,75 köbméter.

 

Természetesen ez az ajánlat nem vonatkozik a nagy kiszerelésű , zsákos illetve ,kartonos fagylalt alapanyagokra ,fagylalt porokra ,vödrös , nagy súlyú Kartonos termékekre, ezen termékekre az alul felsororlt
Futár Cégnek a szállítási árait vesszük alapul.

DPD futárszlgálat , és MPL futárszolgálat.

Telefonos  Ügyfélszolgálat , a megrendelt áruval,számlával , illetve egyébb kérdéssel:  +36-20 577-52-30.

Gyakran előforduló hiba, hogy a megrendelői cím, és a szállítási cím,nem azonos , ez a szállítás szempontjából nagyon fontos információ.

Fontos felhívás:

Kérjük,hogy csomagátvételekor,ha sérült a külső csomagolás abban az esetben ne vegye át a csomagot !

Ha úgy látja ,hogy csak a külső csomagolás sérült , az Ügyfélre bízzuk, az átvétel lehetőségét .

De mindkét esetben vetessen fel kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállító cég munkatársával.    

   

 

 Tisztelettel: Grátzner Tamás

                      Ügyvezető